2011. március 9., szerda

Főnix 3

Nem bírtam nem őt bámulni ami egy idő után úgy látom neki is feltűnt mert az egyik szemöldökét kérdőn felhúzta. A legnagyobb baj, hogy már én sem értek semmit...Kathy kérlek segíts!

A vacsora hátra lévő részében próbáltam kerülni Kristennel a szemkontaktust. Nem tudom mi is történik velem igazából de valami egészen furcsa érzés kerít hatalmába ha nézem őt és pont emiatt a megmagyarázhatatlan érzés miatt egy-egy gyors pillantást mindig meg kockáztattam felé. Amikor azt hittem Kristen megcsókol az egész testem tűzben lobogott, azt éreztem, hogy ez a tűz megsemmisít. Akartam őt! Kathy volt az utolsó akit ennyire megkívánt volna és ekkor vissza utaztam a múltba. Érdekes módon Kathy cseppet sem kedvelte a normális szexet és azt szerette, ha bébinek szólítom. Neki mindegy volt hol és mikor... jó volt a kocsiban a kádban, a fűben és akár az előszobában. És egyszer még a garázsban is megtörtént a kocsin éreztem ahogy mosolyra húzódik a szám és abban a pillanatban már vissza is tértem a múltba.3 éve volt mégis a képek olyan tiszták voltak mintha tegnap történt volna.

Kathy mindig tudta, hogy kell felizgatnia. És imádta a szerep játékokat általában a felállás én parancsoltam ő meg megjátszotta a szende szüzet. Imádtam és melyik férfi ne imádta volna ezt. Így hát megtettem amit szeretett volna.
- Feküdj keresztbe a motorháztetőn! - parancsoltam rá rekedten ekkor Kathy szeme tágra nyílt azok a csodás szemek mindig elbűvöltek, mint mindig most is meglepődtem színészi képességén.
- De...
- A pokolba ne vitatkozz! -mordultam rá és szenvedélyesen megcsókoltam. Ellenkezni kezdett ami felszította bennem még jobban a tűzet. Nem bírtam magammal lenyomtam a még mindig meleg motorháztetőre, és elkezdtem felgöngyölni a ruháját.

- Ó, bébi! - nyögtem amikor megláttam a piros alsóneműjét. Egy rántással letéptem róla a tangát és a fűzővel sem törődtem sokkal tovább. Tudtam mi izgatja fel így csók közben a kezemmel ingerelni kezdtem.Minden ilyen szeretkezés közben már ha ezt annak lehet nevezni inkább legyen előjáték! Na igen... előjáték közben tudtam mit akar, hogy minél hamarabb egyesüljünk. Nem is húztam tovább egy mozdulattal belehatoltam. Egyenletes mozgásom közben hol az egyik hol a másik mellét kényeztettem miközben Kathy ide-oda forgatta  a fejét, arca eltorzult  az egyre fokozódó feszültségtől. Egy gonosz ötlet fogalmazódott meg bennem és ezzel egy időben hátrébb léptem. Kathy szemhéja azonnal felpattant.
- Nem hagyhatod most abba! - a feneke alá nyúlva felnyaláboltam a motorháztetőről.
- Ó, dehogynem!
- Gazember! - szidott meg amit egy sátáni mosollyal jutalmaztam.
- Ejnye-bejnye! Elfelejtetted, hogy szende szűz vagy?
- Jelen pillanatban nem érzem magam annak - dünnyögte.
- Na mit akarsz, felelj! Ne félj, bébi! Boldogan teljesítem a kívánságodat bármi legyen is az. - majd felkaptam és a hálószobáig meg sem álltam vele.


Vissza tértem a jelenbe. Nem tudom miért de most úgy érzem, hogy mégsem elégített ki vele a szex vagyis persze, hogy kielégített csak nem lelkileg. Most már valami egészen másra vágynék. Ágyban párnák közt csupa odaadással, szerelemmel. Kathynek ez mind unalmas volt és nekem is az volt akkoriban de most már nem lenne elég. Tudom, érzem belül. Lányom hangja rántott ki gondolataim árjából.
- Kjis, hojnap apávaj megyünk az ájatkertbeés nagyon szejetném ha vejem jönnéj meg apuvaj! Jétsziiii annyija szejetném - kérlelte Becky Krist. Volt lányomnak egy nézése egy elesett kiscica sem tud ilyen szemeket mereszteni így nem csalódtam amikor Kris a végén rá bólintott. Mire lányom üdvrivalgásba kezdett. Lehet, hogy túlzom de sosem láttam még ilyen boldognak most úgy érzem.
- Mikor is indulnánk? - kérdezte Kris felém fordulva
- Reggel 8-kor már ott szeretnék lenni ahhoz pedig negyed 8kor kell elindulnunk! Nem szeretjük a tömeget - mosolyogtam rá.
- Hát akkor én már megyek is mert még a szállodába érek meg lefekszem jó 2 óra. Akkor majd reggel 7-re itt leszek - darálta le egy szuszra.
- Miért nem alszol itt nálunk? - vonta fel a szemöldökét.
- Jajj Clare, nem akarok zavarni meg nincsenek itt a ruháim se.  - mosolygott Kris félénken.
- Kicsim ne aggódj - vigyorgott anya hamiskásan ami miatt rosszat sejtettem - Tudod milyenek a lányaim, biztos emlékszel rájuk! Mindig hagynak itt vagy két váltás ruhát Vicky mérete szerintem azonos a tieddel! Szépen itt maradsz nálunk és punktum! Anyád se engedné, hogy valamelyik gyerekem szállodában aludjon amikor annyi felesleges szobánk van! Arról ne is beszéljünk, hogy így időt spórolsz! - láttam Kristenen, hogy csöppet sincs ínyére, hogy itt maradt nálunk de anyámnak senki nem mer ellent mondani! - Ugye nem mondasz nemet a meghívásunkra?!
- Próbálná meg - kacagott fel apa de amikor észrevette anya rosszalló pillantását egyből elhalogatott és bocsánatot kérve fáradságra hivatkozva felment a szobájukba miután mindenkitől elköszönt.
- Na picim, megyünk pacsizni utána meg alvás -nyújtottam felé a kezem.
- Nem! - mondta mire ledermedtem soha nem mondott ellent az is alátámasztotta ezt, hogy anya mosogatásközben kiejtette kezéből a tányért. - Nem! - ismételte meg - Azt akajom, hogy Kris füjdesen meg és ő mondjon nekem esti mesét, apu ajudhat vejem? - nem tudtam neki mit mondani ha azt mondom igen és Kris meg nem szeretné ezeket megtenni. Úgy döntöttem Kristenre bízom a döntést.
- Ha Kris szeretné felőlem! - rántottam meg a vállam majd Krisre sandítottam.
- Nagyon szívesen, ha nem baj- pillantott rám
- Persze, hogy nem bólintottam - majd végignéztem, ahogy Kris felkapja az ölébe és Becky navigálásával felindulnak az emeletre fürdeni. Én lent maradtam anyuval nem szóltunk egymáshoz ez annyira megnyugtató volt. Anya mindig tudta mikor kell hallgatnia és azt is tudta mikor esik jól számomra egy kis beszélgetés. De most a lelkemnek a csönd kellett. Fentről hangos kacagások szűrődtek le anyuval  össze mosolyogtunk.Több mint fél óráig hallgattam a lányok kacagását. Amikor elhallgattak anya hozzám fordult.
- 15 perc múlva menj fel és vigyél Krisnek egy törölközött, gondolom ő is le akar majd zuhanyozni mutasd meg neki Vicky szobáját és azt is hol találja a cuccait. Most megyek apádhoz, jó éjt! - majd egy puszit adott és távozott. Még megittam egy kis meleg tejet és gondolkoztam mikor is menjek fel Becky-ékhez. Nem akartam hamar zavarni mert láttam, hogy Becky nagyon örült Krisnek. Lassan lépdeltem felfele a lépcsőn és még lassabban Becky szobája felé tudtam jól húzni akartam az időt. Féltem, hogy mi vár rám az ajtón túl mégis a képzeletem mellett eltörpült amit ott találtam. Kristen Becky ágya elején ült, lányom pedig párnája helyett a combján aludt derekát ölelve de még ilyen távolságból is jól láttam, hogy nem csak szimplán ölelte hanem szorította. Az én szívem is össze szorult hibádzott valahol ez az egész és tudtam jól hol! Ha van igazság a földön Becky nem egy csonka családban nő fel. Nem csak én lennék neki egy ex színész! hanem lenne neki anyukája aki most Kristen helyén ülni. De nincs igazság ezt már megtapasztaltam jó régen. Sok mindent akartam az élettől és nem hibáztathatom mindenért a sorsot. Színész akartam lenni és az is lettem nem is akárki Robert Pattinson híres lettem. Majd találkoztam egy gyönyörű nővel, beleszerettem és elvettem! Mindenem meg volt....boldog voltam. És akkor...közölte, hogy terhes álmokat szőttünk együtt! Nem jött össze...sajnos nem! Színészettel többet nem foglalkozom mert a lányom mellett a helyem, de ha majd egyszer nagyobb lesz és találok valakit aki vigyázz ránk vissza térek, mert bármi is volt az ár imádtam színész lenni és Beckyt is imádom. Amikor újra felnéztem már két gyönyörű szempár vizslatott elmosolyodtam mire ő is és intett felém menjek beljebb.
- Segítsek? -suttogtam
- Nem tudom -rázta a fejét - Nincs szívem itt hagyni csak így- mutatott Beckyre.
- Meglásd fel se fog rá kelni ha arrébb tesszük! - mondtam neki halkan majd óvatosan megfogtam Becky kicsi kezeit és leszedtem Kris derekáról. Bármilyen óvatos is voltam a bőrünk néhol össze ért és a várt bizsergés nem maradt el. Én betakargattam Beckyt ő addig felkelt az ágyról. Mielőtt elindult volna adott egy puszit a homlokár ahogy én szoktam esténként és kisurrant az ajtón. Lenézetem még lányomra majd követtem őt, az ajtó előtt várt rám.
- A jobb oldali szoba lesz a tiéd, a szekrénybe találsz majd ruhákat. Külön fürdőszobád lesz és a kis komódos szekrénybe találsz törülközött.
- Köszönöm - adott egy puszit a szám szélére. Nagyon nehezen gyűrtem le az irányú vágyaimat, hogy a falnak nyomjam és addig csókoljam amíg nem könyörög, hogy tegyem magamévá. Megráztam a fejem, hogy eltüntessem ezeket a gondolatokat.
- Nincs mit! Holnap 7-kor reggeli és negyedkor indulunk ahogy megbeszéltük!
- Mikor akarod kelteni Becky-t? - kérdezte és nem értettem mit akar ezzel. Elég döbbent arcot vághattam mert magyarázkodásba kezdett. - Szeretném én felkelteni, szerintem örülne neki! - a mondat végét elég halkan mondta és félig lesütött szempillái alól nézet fel rám.
- Ööö, persze nyugodtan fél kor! Jó éjt Kristen. - gyorsan megfordultam és beviharoztam a szobámba nehogy a végén tényleg le támadjam. Nem tudom, hogy mi lesz a holnapi kirándulásunk alkalmával, de már előre féltem tőle. Ha a közelembe van ez a nő teljesen elvesztem a fejem. Még a gondolataimat sem tudom irányítani. Biztos vagyok benne, hogy sok gondom lesz még ezzel a nővel!

2 megjegyzés:

  1. Na itt is vagyok. Imádom. Imádom Becky-t, édes, ennivaló, jaj és azok a szomorú kiscica szemek, azokkal mindent el tud érni, gondolom.
    Rob anyukája, meg nagyon szimpi, azért az apukája viselkedéséből leszűrhető, hogy otthon ő viseli a nadrágot.
    Rob meg, hát nem csodálom, hogy őrlődik az érzéseivel, lesz még gondja, nemcsak ezzel a nővel, de saját magával is, mire tisztázza, és elfogadja az érzelmeit.
    Hú, de amit visszaemlékezésként írtál, az valahogy tök furi volt,mármint nem úgy, hanem, hogy milyen "életet" éltek a feleségével, és mégis úgy érzi, hogy nem volt neki elég, remélem majd Krissel lesz az igazi, felülmúlhatatlan érzés.....
    Jaj nagyon tetszett, siess a következővel. Nagyon várom
    Virág

    VálaszTörlés
  2. Csucs volt ez a fejezet is! Kicsi Becky osszehozza oket!Nagyon jol jott ez az allatkertes dolog !.olyan jo lett ez a Fonixes dolog,hogy szerintem nem lesz eleg 3VAGY NEGY RESZ! De oszinten en nagyon orulok jo kis folytatasos regenyke lesz! millio pusz Maja

    VálaszTörlés