2011. április 15., péntek

Sziasztok!

Utálok magyarázkodni, de szerintem ti mindannyian megérdemlitek, hogy elmondjam miért nincs most friss! Először is meg szeretnék nyugtatni mindenkit, hogy folytatás lesz nem hagyom félbe a történeteimet mert szeretem őket írni és szeretem olvasni a véleményeteket is. Már előző bejegyzésembe írtam, hogy beteg vagyok. Egy piti megfázás igazából. Csakhogy már vagy 3 hónapja gyenge vagyok és folyton aludtam és egy 21 éves lánytól, hogy napi 12 -14 órát aludjon az sok. Tényleg fáradékony vagyok és sok mindent elfelejtettem itt jön az a dolog ami miatt most nincs friss. Van egy füzetem amibe előre írom a fejezeteket, van úgy, hogy meg van van úgy, hogy nincs. A helyzet, hogy vagy 2 hete az ördög ölelésével végeztem. A kis füzetembe meg írtam az utolsó részt is. A helyzet nem emlékszem hova tettem:( Nincs meg :( a lényeg az, hogy keresni fogom. De sajnos most nem ez a legfontosabb mert, hogy ma elmentem az orvosomhoz a laboreredményekkel és pusztán annyit mondott a vérképemre, hogy nagyon nagy gond van. További vizsgálatokra van szükség. Ezen agyalok egész nap, hogy mi lehet az a nagyon nagy gond :S Megígérem, hogy rá fogok feküdni a keresésre, csak most nem tudok oda koncentrálni. Ne haragudjatok nem akartalak titeket terhelni. Csak elakartam mondani, hogy lesz friss és reményeim szerint minél hamarabb!!!!!
becca20

5 megjegyzés:

  1. csak a gyogyulassal foglalkozz! pusz Maja

    VálaszTörlés
  2. csak az előző névtelen konissal tudok egyet érteni.
    csak a gyógyulással foglalkozz. és hidd el aki ír neked az veled van és drukkol, hogy minél hamarabb meggyógyulj.

    a fejiket tedd most félre és a gyógyulásra koncentrálj.
    és bármi van szívesen meg hallgatunk és veled leszünk - vagyunk.

    puszi

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Csak azzal foglalkozz, hogy meggyógyulj. Annál semmi sem fontosabb. üdv. Kriszti

    VálaszTörlés
  4. jaj Becca! Ne foglalkozz most akkor addig mással, amíg rendesen rendbe nem jössz!!!!
    Arra koncentrálj, mi itt leszünk, néha jelentkezz, hogy mi a helyzet veled, mert aggódtam már érted. Remélem nincs semmi komoly, és hamar rendbejössz.
    gyógyulj!!! pihenj sokat! aztán majd, ha nem keresed, akkor a füzeted is meglesz (húh pedig irtóra kivi vagyok mit hoztál ki belőle!!)
    Fel a fejjel, mi itt vagyunk, nyugodtan írj akármilyen gondod van!!!!És sose gondold, hogy "terhelsz" minket!!!!!
    Millió puszi!
    Virág

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Csak a gyógyulásra koncentrálj, szorítok érted, hogy minél hamarabb rendbe gyere!
    Pusza: Eston

    VálaszTörlés