2011. április 21., csütörtök

Főnix 8

Na szóval ne haragudjatok, hogy eddig nem írtam ez se egy jó feji de már nem akartam tovább húzni a dolgot. :S A füzetem még mindig nincs meg pedig ma nagytakarítást csináltam :( :( Na lényegtelen holnap kivizsgálásra megyek után haza megyek anyuékhoz a hétvégére szóval feji nem hiszem, hogy lesz. Ne haragudjatok!
Puszi becca20


Nem akarom vissza tartani. Nem tehetem meg. Így is rengeteget tett értünk megváltoztatott engem és így jobb apja lehetek Beckynek amit sose felejtek el neki. A lényeg, hogy most itt és addig kiélvezem a helyzetet amíg itt is marad...hogy utána mi lesz arról fogalmam sincs, de az biztos, hogy megleszünk! 



Nem hittem volna, hogy az idő ilyen gyorsan telik, ha az ember boldog. A nap mindig gyorsan eltelt főleg, mert Kris mindig kitalált valamit, hol egy kirándulás a hegyekbe, hol vidámpark, vagy éppen cirkuszba terelte a családot. Imádtam ezeket a programokat, mert olyankor elfejtettem, hogy az a nő aki fényt hozott az életembe nem sokára elmegy. Tudom, hogy megígértem nem tartom vissza és miért is tenném? Hisz neki ott van az élete az álmai csak most fognak teljesülni, mg nekem itt van az életem és az álmaimnak itt kell, hogy teljesüljenek. Becky a szó legszorosabb értelmében ragaszkodik Krishez. Csak vele hajlandó reggelizni. Minden reggel pontba nyolckor felkelnek és megreggeliznek a konyhapult tetején. Emlékszem anya nagyon kiborult amikor egyik reggel ezt felfedezte, de azóta Hál' Istenek beletörődött, hogy ez egy "hagyomány" ahogy pici lányom fogalmazott azon a reggelen. meg mosolyodtam ezt az emléket. Kris feladatai közé tartozik még a fürdetés ami minden este hangos kacajjal karöltve ismétlődik. Hangos kacagásra lettem figyelmes így oda mentem a szoba ablakomhoz mivel Krisék a hátsó kertben játszottak.Legnagyobb meg döbbenésemre egy árva lélek sem volt ott. Ezért fülelni kezdtem honnan is hallom a kacagást.  Kinéztem az előkertre néző ablakomon mert a kacaj onnan szűrődöttbe és meg pillantottam, ahogy kicsi lányom egy pici kutyussal játszik ha jól látom egy Husky. Becky felé hajolva gyömöszöli az ebet. Nagyon édesek. Kutya?.... Husky?.... De nekünk nincs is kutyánk! És mégis hol van Kris kié ez a kutya? Mielőtt lerohantam volna vettem pár levegőt és újra kinéztem. Szemeim Krist kereste és meg is találta. A járdán állt és Beckyt nézte miközben beszélgetett egy sráccal. Hirtelen megdermedtem. Ki az a srác? Mit keres itt? Ővé lenne a kutyus? És akkor észre vettem ahogy Kris fölé hajol és túl közelről mond neki valamit. Mérges lettem és nem azért mert beszélget mégis, hogy gondolja ezt! A lányom és az a véreb! Akár meg is haraphatja míg ő azzal a suhanccal beszélget és nem rá figyel! Le rohantam, hogy elhozzam onnan Beckyt és meg mondjam a magamét Krisnek. Már majdnem oda értem amikor a srác megint mondott valamit Krisnek aki hátravetett fejjel nevetett rajta. Ebből elég! Egy métere voltam tőlük amikor Kris rám kapta a tekintetét a szemei hirtelen csillogni kezdtek és egy csábos mosolyra húzta a száját. De ez most cseppet sem érdekel bármilyen őrjítően néz ki ebbe a ruhába. És akkor tudatosult bennem, hogy egy rövid nadrág és egy alig takaró top van rajta. Mégis, hogy képzeli, hogy félig meztelenül járkál és mutogatja magát.
- Rob! De jó, hogy lejöttél ezt neked is látnod kell! - mosolygott Kris.
- Mégis mit kéne látnom? - kérdeztem enyhén gorombán miközben negáltam a sráccal szemben. Nem akartam mégis végig mértem ahhoz képest, hogy kutyát sétáltat egy kicsit túl volt öltözve, farmer nadrágban és fekete ingben feszített előttem ami ki volt nyitva. Hát ilyen nincs mit hisz ez magáról. Ráncoltam össze szemöldököm.Férfi szemmel is az az igazi macsó volt tenger kék szem és szőke rövidre nyírt hajjal akár a szőke herceg is lehetne...csak, hogy ez az én mesém és itt nincs semmi keresni valója mérgelődtem magamban. Kris hangja rántotta ebből ki:
- Rob, ő itt Christian - mosolygott ás rá mutatott a szőke hercegre - Christian ő itt Rob - mutatott rám - Becky apukája.
- Ohh. Hello! - nyújtotta felém kezét amit elfogadta bunkó mégsem lehetek vele. - Nagyon szép a kislányod.
- Igen. - bólintottam és Beck felé nézettem.
- Apuciiiiii - rohant hozzám Becky - Boby ejadó megvesed nekem???? Lécccci - nézet rá könyörgő szemekkel.
- Ki az a Boby? - kérdeztem mert most csak arra a nyálgolyóra tudtam figyelni.
- Apuuuuu ne legyéj máj ilyen Boby a bajátom. - Mi??? A barátja??? Becky észre vehetette, hogy nem vagyok képben ezért megmagyarázta - Boby a bajátom, a k-u-ty-a  -próbálta tagolni nekem amin nem tudtam nem elmosolyodni. Kris fel néztem aki egy néma "ne harugodj"-ot tátogott nekem.
- Kris mesélte, hogy szeretitek az állatokat szóval nektek szívesen eladom - mosolygott majd elkövetett egy hibát át karolta Krist és magához húzta és egy puszit nyomot az arcára vártam, hogy esetleg Kris elhúzódik de nem tette. Azt hittem, hogy ott rögtön beleverem a srácot a betonba.
- Mennyiért adod? - préseltem ki magamból a ezt a két szócskát.
- Hát Kris miatt tiétek 20-ér - válaszolta majd megint egy puszi következet túlságosan is közel Kris szájához. Na itt telt be a pohár. Beckhez fordultam.
- Kicsim menj be a nagyihoz és mutasd meg neki Bobyt és óvatosan közöld vele, hogy Boby mostantól velünk lakik, jó kicsim??
- Tényleg vejünk majad??? De jóóóóóóóóóóó - sipította és beszaladt nem tudom ennyire lesz ez kíméletes de most csak ezek ketten érdkeltek. Kris még minidg nem bontakozott ki a srác öléből ami egyre jobban dühített. És még mosolyog is rá! Jó vége ezt itt most befejezik. A farzsemeből előhúztam a pénztárcám és kivettem belőle egy húszast. Krist kirántottam Christian öleléséből és lehet ne úgy is foglamazni, hogy oda vágtam hozzá a pénzt.
- Tessék egy húszas. Köszönjük. Szia. Most menünk kell. - hadartam miközben magammal rángattam. A megdöbbenéstől se ő se a srác nem tudott meg mukkanni. Tudtam, hogy Krisnél ez nem sokáig lesz így ezért gyorsan betoltam az ajtón amikor vissza néztem nyálgolyó még mindig ott állt, mint aki gyökeret eresztett  - Jah és örülök, hogy megismertelek - majd meg se várva, hogy reagálni tudjon becsaptam az ajtónkat. Kris elég dühös szemeket meresztett rám. Már vártam, hogy ordibálni kezdjen de ekkor ismét bebizonyította, hogy ő nem olyan, mint a többi.
Lassan felém sétált, farkas szemet néztünk. Kartávolságra megállva előttem kinyújtotta a kezét majd az egyik ujjával bökdösni kezdte a mellkasom.
- Nem tudom, hogy mi a franc bajod volt az előbb...vagyis de tudom! Féltékeny voltál!
- Nem voltam féltékeny - vágtam közbe.
- Szóval ha nem akkor biztos elborult a gyógyszered másra ezt igazán nem tudom kenni. Miért voltál ilyen bunkó? És mégis, hogy gondoltad? Chris szívességet tett nekünk.
- Mégis mivel azzal, hogy fogdosott?
- Te tiszta hülye vagy.
- Nem vagyok az a srác rád volt gerjedve!
- Az a srác az unokaöcsém te ostoba- sziszegte felém majd felrohant az emeletre. És akkor esett le, hogy azért nem húzódott el. És azért kaptuk olcsóbban a kutyát Kris miatt. Ostoba vagy Robert Pattinson az egyszer biztos. A lépcső aljára leültem és arcom a kezembe temetem. Nem tudom meddig lehettem így amikor valami nedveset érzetem a nyakamon. Hátra nyúltam és valami nyúlós hideg "izé" tapadt a kezeimre. Lassan hátra fordítottam a fejem és akkor ismét kaptam a nyálas "izéből" ami nem más volt mint Boby nyelve egyenesen a képembe landolt.
- Fújjj ezt nem szabad! Rossz kutya. - álltam fel gyorsan
- Apuuuu ne szid meg Bobyt hisz ő még kicsi.
- Tudod kicsim nem szidom csak tanítom- vettem ölembe egyetlenemet.
- De akoj is! Kjis is miattad olyan szomoju mivej csunyán beszéjtéj a tesojávaj. - jelentett ki Becky
Tudtam jól, hogy igaza van még ha egy picit el is tér a valóságtól a történet.
- Ő nem a tesója, hanem a az unokaöccse az más egy picit, de te ezt honnan tudod?
- A Nagyivaj pont kint vojtunk akkoj és hajotuk. Nagyi azt mondta jád, hogy ököj! Apu mi az az ököj.
- Hát kicsim, apud egy ökör! - Beckynek ez annyira tetszett, hogy hangosan kacagni kezdet amihez Boby ugatással csatlakozott. Az egész ház zenget tőlük és ez olyan jó érzés volt. De most van egy fontos dolgom ki kell engesztelnem Krist ezt nem hagyhatom annyiban.

1 megjegyzés:

  1. Jaj olyan jó, hogy írtál nekünk. Nagyon-nagyon hiányzott már!!!
    Remélem rendeződnek mielőbb a dolgaid...jelentkezz, mi van veled!!!!!!
    Nagyon jó feji volt, bírtam, hogy Rob milyen féltékeny lett!!!!!
    Remélem nem hagyja Krist elmenni....
    Jaj nem akarlak ezzel nyaggatni, de alig várom már a folytatást, pedig mégcsak most tetted fel ezt a fejit...
    Szép hétvégét neked!! és feltétlenül jelentkezz!!!!
    Szia
    Virág

    VálaszTörlés