2011. február 27., vasárnap

10. fejezet

Sziasztok csajok! Hát meghoztam a fejit nem éppen a legjobb pedig annyira megvolt bennem, hogy kellene összehozni mégsem érzem, hogy sikerült volna. Remélem azért egy picit át tudtam adni a dolgot és ha minden igaz a következő is csak jövőhétvégén jön. Ha szeretnétek főnixből van egy újabb fejezet és azt felteszem hét közepén és akkor nem maradtok friss nélkül sokáig.
Puszi nektek. Jó olvasást!

 

Robert már megint az íróasztalánál ült, mint öt hónappal ezelőtt most is saját magát bámulta a tükörben.És gondolkodott. Sokak szerint a férfiak félnek a házasságtól ez egyáltalán nem így van nem a házasságtól félnek, hanem  félünk magunkat elkötelezni! Én mégsem tehetek semmit ellene más szabad akaratából döntött, hogy feleségül veszi szíve választottját. Nekem még ez sem adatott meg, muszájból cselekedtem valami külső erő miatt. Amikor azt hittem van egy vetélytársam eszembe jutott, hogy valaki keresztül húzhatja a számításomat ugyan akkor azt éreztem, hogy nem akarom Krist elveszíteni. Nem értem magamat...tudom, hogy nem szabadna így éreznem, akkor miért nem tudom meg keményíteni a szívemet?! A csókjai, ahogy mellettem van, pár centire és érzem, hogy elepedek érte. Pedig ezt nem szabadna éreznem és mégis! Holnap elveszem Krist! Nem akartam tovább várni egy hetet adtam neki, hogy megrendezze az esküvőnket. Mindenbe szabad kezet kapott, felőlem aztán lehet kis vagy éppen nagy esküvő, lehetnek 100-an akár 1000-en is csak annyit akartam, hogy gyors legyen a szertatás maga. Semmi képen sem adhatok arra esélyt, hogy Kris meggondolhassa magát, nem szabad neki. A nagy nőcsábász Robert Pattinsonnak bekötik a fejét, ki hitte volna! Házasság és én, érdekes. Bárki bármit is mond, minden férfiban valahol ott van az a bizonyos vadász ösztön. Az újságok általában tele vannak a hódításimmal kevesen tudják, hogy ez nem igaz! Sose fektettem le egy nőt se csak úgy! Mindig volt valami ami meg fogott benne, de olyat, mint amit Kristen iránt érzek, soha nem éreztem és ez meg rémít. Össze vagyok zavarodva! A gondolataim össze vissza járnak. A családom nem lesz jelen az esküvőm Krisnek ezt úgy magyaráztam ki, hogy anyám nagyon beteg nem tudja meg tenni a hosszú utat. Megígértette velem, hogy nászút után elmegyünk hozzá, bár nem hinném, hogy ő azután még akarna majd bármit is csinálni velem. Terveim közt szerepel ugyanis, hogy a nászút után elmondom neki miért is vettem el. A tervezetnek amit elkészítettem anno, már a fő pontja meg van! Kölcsönöztem Johnnak, hogy tudjanak terjeszkedni, fedezetnek persze a céget adta. Repülni tudtam volna a boldogságtól amikor aláírtuk a szerződést. Hamarosan a bosszúm révbe ér és már senki sincs aki meg tudná akadályozni.
Legjobb barátja hétfőn megláttogadta és most elgondolkozott az akkori beszélgetésen. Eriket már a gimi óta ismerte, ha ő maga nagy nőcsábász Erik falja a nőket nem csak most már 16 éves korukban is csak a szexre hajtott és hát mit is várjon az ember egy fiatal tesztoszteronba túltermelt fiútól. De már felnőttek csak hogy Erik ebből azóta sem nőt ki.

- Szóval megnősülsz, haver!? - a hangsúlyból maga Rob sem tudta volna eldönteni, hogy barátja kijelentette ezt vagy esetleg kérdezte.
- Igen, a hétvégén már nős ember leszek - ahogy Eriket nézte felhúzta a szemöldökét Erik egy tollal játszott az ujjai között. Rob már ismerte annyira a férfit, hogy tudja jól csak megjátssza az érdektelenséget. 18 éves korukban megfogadták, hogy nagyon gazdag emberek lesznek és ezt mind a saját akaratukból fogják elérni! Soha nem fogják hagyni, hogy akárki ki használja őket főleg nem egy nő. Rob sejtette Erik most azt hiszi engedi magát kihasználni - ohhh ha tudná szegény.
- Gyors....á már értem - Rob igazán kételkedett benne, hogy értené a férfi főleg úgy hogy semmit sem tud a nővéréről sem a bosszúról.- Terhes - jelentette ki Erik magabiztosan. Rob először döbbenten nézet barátjára, majd hangos hahotába kezdett.

- Lehetetlen!
- Már miért lenne lehetetlen hisz te is tudod haver, hogy a gyógyszer meg a gumi nem véd százszázalékosan...ha csak nem meddő a csaj.
- Tudom, hogy nem százszázalékosak - szakította félbe őt Rob - nem terhes és nem is meddő és mielőtt meg kérdeznéd én is teljesen egészséges férfi vagyok! De akkor is lehetetlen.
- Már, hogy lenne lehetetlen amikor....- a férfi arcán először megrökönyödés majd megdöbbenés végül pedig megértés és hitetlenkedés látszott -....hacsak ....csak nem...ááá az lehetetlen....nem mondod, hogy a nagy Robert Pattinson még nem.....- de Rob most is félbeszakította.
- Nyugodj meg haver mielőtt szívinfarktust kapsz 29 évesen! Mit mondanék anyádnak, hogy a fia nem bírta elviselni a gondolatott, hogy várni akartam a testi kapcsolattal míg elveszem a barátnőmet!
Erik hangosan nevetni kezdett a gondolat, hogy Rob még nem tesztelte le az árút nagyon tetszett neki.
- Már értem azért akarod elvenni, hogy meg tudd dugni!- Robnak itt elpattant az a bizonyos cérna, gallérjánál fogva rántotta fel barátját és suttogni kezdett, halkan beszélt de mégis veszedelmes éllel a hangjában.

- Jól jegyezd meg ember! Először és utoljára mondom el, hogy nem azért veszem el, hogy meg tudjam dugni, hogy a te szavaiddal éljek. Kris észbontó nő. Okos, önfejű, makacs teremtés, de ezzel szemben imádni való, szerény és gyönyörű.
- Akkor szerelmes vagy! -huzta el a száját miközben lefeszegette Rob ujját a gallérjárol. 

- Nem vagyok!
-Ha nem vagy szerelmes nem is tudod jó e egyáltalán vele a szex? Mi a fenének veszed el! Senki sem szeret manapság zsákba macskát venni, haver. Te megőrültél most már semmi kétségem efelől.
- Vele akarom leélni az életem! - mondta Rob. Istenem mekkora hazugságot mondtam most.

- Nem veheted úgy el, hogy nem tudod működni fog e a kémia.
- Tudod Erik sokszor csókoltam már az évek során, de igazán csak akkor mikor Krist csókoltam meg. Most már tudom ahhoz, hogy egy csók igazán jó legyen azzal kell megtörténnie aki jelent számodra valamit! Fogalmam sincs, hogy Kris mit is jelent számomra igazán csak azt tudom, hogy amikor őt csókolom a bizsergés eget rengető és ígéret egy szebb jövőre! Kémia vagy van vagy nincs de nálunk ez több mint Kémia ez lassan nem tűzijáték hanem atom robbanás...így azt gondolom, hogy a szexel semmi probléma nem lehet ezek után. - Rob tudta, hogy most nem hazudott a barátjának tényleg így érezte de mivel ezt nem szabad, így fogta jó mélyre bezárta magában és még a kulcsot is eldobta ennek nem szabad elő törnie soha!


Rob lenézet az íróasztalára. A papír és a toll már vagy két órája mag előtt hevert de még most se tudta mit írhatna. Sose volt még olyan, hogy nem tudta meg fogalmazni a gondolatait és most itt ül és fogalma sincs mit írjon pedig meg kell írnia az esküje szövegét.

 
Kezdetben  Isten megteremté a mennyet és a földet, legalábbis ezt mondják...
- Nem ez nem jó! Rob fogta és áthúzta az egész mondatott mégsem kezdődhet így az eskü szövege. Ebbe az egészbe meg inkább ne keverjük bele az Istent.Gondolta Rob.

Egy bölcs ember egyszer azt mondta, bármit megkaphatsz az életben, ha minden mást feláldozol érte. - Áá ez meg hülyeség mégsem irhatom, hogy feláldoztam valamit Kristen miatt mert ez így nem igaz. Maximum  a szabadságom, de akkor is ez sem lehet az eleje törjed a fejed Rob törjed. Fogta és ezt is áthúzta.

Ki korán kell aranyat lel. Kétszer ad, ki gyorsan ad. Mind ismerjük a közmondásokat. És lám igazak, én is korán keltem és a legdrágább kincset találtam meg, Kristent. - Bolond vagy Rob egy értelmes mondatod nincs ami megállná a helyét egy esküvőn. Ezt is áthúzta. Arcát a kezébe temette és gondolkozott. Majd előkapta Kris naplóját hátha abból ihletett nyer.

Öt órával később elégedetten és boldogan kelt fel az íróasztala mögül és nyújtózkodott egyet. Eredményesen telt el végül is a délutánja Kris naplója valóban segített. Tudta, hogy mit szeretne a lány hallani...lehet, hogy nem éppen az esküvőjén, de ide is megfelel. Megint furcsa érzés kerítette hatalmában, mint máskor most is úgy érezte ez a lelkiismeret furdalás! Érdekes lenne hisz a lelkét már eladta! Ezekkel a sorokkal utoljára boldoggá akarja tenni Krist mert ami ezután következik az minden lesz csak nem éppen boldog....

Háborúban mindig vannak szerencsétlen áldozatok sajnos ez most Kristen lesz! Ezzel a gondolattal indult haza felé, hogy utoljára kiélvezze az egyedül létett. Miközben haza felé tartott az eskü szövegét memorizálta magában.

" Nem tudhatod előre, hogy melyik lesz életed legfontosabb napja. Amiről azt hiszed, hogy fontos lesz, az úgysem olyan lesz, mint ahogyan azt elképzelted. Ez egy az átlagos napok közül. A legfontosabb nap is normálisan kezdődik. Azokat a napokat a végük teszi a legfontosabbá. Ígérhetném, hogy szeretni és tisztelni foglak, hogy veled leszek betegségben és egészségben, mondhatnám, míg a halál el nem választ, de nem fogom. Ilyeneket csak az optimista párok mondanak. Teli remény, de én nem optimistán állok itt az esküvőmön, sem reménnyel telve. Én nem vagyok optimista, és nem is reménykedem, én elszánt vagyok, szikla szilárd, és tudom, hogy boldogok leszünk mert csak elhatározás kérdése az egész és én elhatároztam, hogy életem végéig te leszel a társam. Egyet azonban most megígérhetek neked: valami felejthetetlen élményt nyújtok majd számodra a házasságunk alatt. "

Rob elmosolyodott majd úgy gondolta üzen valamit a lánynak hátha a szél elviszi hozzá: Kristen Stewart a legjobbat reméld... de a legrosszabbra számíts !

Abban a pillanatban Kristen megborzongott, miközben az erkélyén a holdat nézte és valami baljós érzés fogta el. Megrémült és maga sem tudta pontosan mitől.Így inkább bement és lefeküdt aludni, hisz két nap múlva lesz az esküvője.










3 megjegyzés:

  1. Áááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá!!! Ezer és egymillió bocsánat, de ezt a fejezetet gyűlölöm! :@




    Hát hogy lehetsz ilyen Istenien, fantasztikusan, remek??? Most mondd meg! :D Ki vagyok akadva, nem is kicsit. faltam minden egyes sort, szerintem olyan összefüggéstelen komit írok most, de jááááááááj! anyám apám megirigyelné. X"D
    Komoly gondok vannak a fejemmel, megfertőztél ezzel a törive. :D
    na a viccet félre téve. Igazán jó fejezet lett, hosszú és tartalmas ám ami a legjobban tetszett az Robert viselkedése. Ez a szeret- nem szeret játék az őrületbe kerget, de legszívesebben örökké húznám a pillanatot. Nekem erőm nem lenne ilyet írni. Huhh. Fantasztikus!
    Gratulálok. {U.i.: Nem gyűlölöm, imádom ezt a fejit} Csak így tovább.
    Ramóna azaz Alice Axente

    VálaszTörlés
  2. Azta! hat ez remek resz volt! szerintem Rob befog kattani a naszejszaka utan! a kemia mukodik mar igy is hat meg a szex utan! szerintem tenyleg elmondja majd Krissnek hogy miert vette el felesegul,de Rob nagyon fog szenvedni! Jo Kriss is ,de a vege biztos happy end lesz nagyon ugyes vagy ugy forgatod a tollat ahogy irsz,hogy sok iro johetne hozzad tanulni!pusz Maja

    VálaszTörlés
  3. Hú alig bírtam kivárni a reggelt, hogy jöhessek.
    Kész skrizofénia az egész!!!!! Basszus, állat volt. Valahol tényleg kettősek, már nemcsak Rob érzései, hanem az enyémek is. Egyik pillanatban gyűlölöm, amiért ezt akarja tenni Krissel, szinte egy kanál vízben meg tudnám fojtani, a másik pillanatban pedig sajnálom, mert egy teljesen megfáradt, hideg, érzéketlen maszk mögé bújt fiút látunk, aki ugyanúgy vágyik a boldogságra, a szeretetre, csak még magának sem meri beismerni, még a szíve kulcsát is eldobja, csak ne szembesüljön azzal amit valójában érez.
    Jaj nagyon kiváncsi vagyok arra a bizonyos atomrobbanásra...mert az lesz az tuti, és az lesz Rob végzete (legalábbis nagyon remélem.....). Most igazából két verzió fele hajlok, az egyik, hogy olyan érzések öntik el a nászút során, hogy nem fogja bevallani Krisnek mit tervezett, hanem tényleg megpróbálja boldoggá tenni, de Kris valahogy megtudja és akkor kell majd Robnak nagyon-nagyon teperni, hogy visszaszerezze Krist. A másik, hogy bevallja, de ugyanakkor fülig bele is esett már Krisbe, de Kris elhagyja, de ....ááá nem írom meg helyetted, de nagyon-nagyon várom,hogy csavarod meg az egészet.
    Siess a kövivel légyszi.
    Ja és jöhet a Főnix...persze-persze.
    Virág

    VálaszTörlés