2011. július 1., péntek

Megérkeztem....

Sziasztok!
Végre haza értem:D
És ami számotokra a legfontosabb megálmodtam a Főnix végét ezt már csak szavakba kell öntenem:D Életemben nem volt még ilyen rossz nyaralásom...de ezt nem itt...így volt időm agyalni ezen:D Tehát a jó hír, hogy megvan....a Rossz hír, hogy csak hétfőn vagy kedden kapjátok meg...és ami a legrosszabb ez lesz az uccsó fejezet. Így jött össze erőltetni nem akarom...valamiért ennél a történetnél a múzsám nem igen akar segíteni.:(:( lehet azért mert egy fejezetesnek szántam...de inkább hagyjuk:D
A lényeg remélem jövőhéten elkezdem az új törimet is már csak azt kellene eldönteni, hogy ezen a blogon vagy másikon???? Szerintetek???

Ja és hiányoztatok ti is meg a blogom is....soksoksok pusszancs nektek
becca20

4 megjegyzés:

  1. szia !!!!!!!!!


    szerintem fojtasd ezen a blogon ami már be van járatva. mindenki aki olvasni fogja az egyből ide lép fel, és nem kell keresnie. persze ez saját vélemény. te döntesz.

    de lehet ezt is szavazásra kellene bocsájtanod ha úgy gondolod. ez csak egy ötlet, mivel nem az én blogomról van szó.

    sajnálom, hogy rossz volt a nyaralásod de az enyémnél nem lehetett rosszabb. nem akarlak vele untatni de ha érdelek akkor majd közlöd és elfogom mesélni, persze csak mélben :)

    pusz

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Én is úgy gondolom, hogy ezen a blogon kellene maradni, ezt már ismerik.
    Kár, hogy vége lesz a Főnixnek is, azt is szerettem, és már várom az új töridet.

    Eston

    VálaszTörlés
  3. Én örülnék ha elmesélnéd:D és ha érdekel én is elmondom majd miért is volt olyan rossz az enyém:)
    pusz

    VálaszTörlés
  4. szia !!!!!!!!!!

    persze, hogy érdekel de nem tudom a mél címed. és itt nem nagyon szeretném. de ha minden kötél szakad akkor elmesélem itt.


    VálaszTörlés