2011. június 10., péntek

Szerintetek????

1.

Ezt jól kisütötted!

A jól menő péküzlet tulajdonosnője nagy gondban van. Szülei szeretnék végre megismerni a vőlegényét, akit Kristen csak a megnyugtatásukra talált ki. Szorult helyzetében a lány az egyik vevőjét kéri meg, hogy kísérje el egy családi eseményre, és vállalja el két napra az udvarló szerepét. Robert meglepő lelkesedéssel fogadja az ajánlatot, és a lány nemsokára bosszúsan tapasztalja, hogy kissé talán el is túlozza az "alakítást..."

2.

Ti amo: szeretlek!

A fiatal amerikai írónő új könyvének főhőse Caterina Albizzi, aki hajdan Lorenzo Medici menyasszonyaként a kitűzött esküvő előtt eltűnt.  Kristen lelki rokonságot érez a szerencsétlen sorsú Caterinával, s Firenzébe utazik, hogy megoldja a több évszázados rejtélyt. Itt találkozik a Medici család egyik sarjával Robert Pattinson-Medicivel. Rob szinte ellenségesen viselkedik vele, s Kris fölöttébb gyanúsnak találja a dolgot. Annyi bizonyos: valaki nagyon nem akarja, hogy a lány közelebb jusson Caterina titkához...


3.

Férfiak kíméljenek!

Kristen egy magántévénél csinál riportokat következő műsorához, amely nők szexuális zaklatásával foglalkozik. A téma iránt a lány még akkor vált fogékonnyá, amikor egyetemi évei alatt  egy köztiszteletben álló, családos tanár megpróbálta megkörnyékezni. Keserű tapasztalatai miatt Kristen azóta is bizalmatlan a férfiakkal szemben. Roberttel egy társaságban ismerkednek meg, s hamarosan minden titkát megosztja vele. Lehet, hogy újra csalódnia kell?

19 megjegyzés:

  1. Szia nekem nagyon tetszik a 2.-tes én arra szavazok de a többi is am jó:))!!! Puszi Adriana

    VálaszTörlés
  2. MÁSODIK!!! (elsőre)
    aztán majd jöhetne az ELSŐ
    és végül a HARMADIK.....


    Jah és egyáltalán nem vagyok telhetetlen....
    Virág

    VálaszTörlés
  3. Szia !!!!


    Szerintem az elsővel kezdj és így haladj sorrendben. nekem nagyon tetszik.

    szóval elsőre szavazok :)

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Engem is a második fogott meg, aztán az első és végül a harmadik. Nálam ez a sorrend.
    Krisz

    VálaszTörlés
  5. Szerintam is először a Másodikkal kezdj!!=)És utána jöhet sorba a többi!!:D És igen én sem vagyok telhetetlen.:D Amúgy az összes történet szuperül hangzik!!=)
    Puszi:Pixy

    VálaszTörlés
  6. nekem az első tetszik a legjobban:D arra nagyon kíváncsi lennék:)
    de a harmadik is nagyon jól hangzik:)
    puszi

    VálaszTörlés
  7. nekem is az első tetszik:) sztem azzal kezd:)

    VálaszTörlés
  8. Szia
    Nekem az első tetszik

    VálaszTörlés
  9. Szia!

    Egyértelmű, hogy a második. Az első túl közhelyes, rengeteg film is szólt már ilyen sztoriról, a 3. pedig túl egyszerű. A másodikban van egy kis relytély, és izgalom, íróként is komolyabb kihívást jelenthetne neked :) (szerintem)

    Sok sikert, bármelyiket is választod :)

    Viki

    VálaszTörlés
  10. Szia.
    Szerintem is a másodikkal kezd, és sorrban jöhet is a többi.
    Puszi Orsi

    VálaszTörlés
  11. nekem az első és a második tetszik

    VálaszTörlés
  12. nekem az első tetszik:)
    puszi Zsófi

    VálaszTörlés
  13. Szerintem a harmadikkal kezdj, nekem az jön be. :D

    VálaszTörlés
  14. Nekem az elso jon be pusz Maja

    VálaszTörlés
  15. Szerintem az elsővel kezdjél, aztán jöhet sorban a többi. Imádom az írásaidat!:)

    Puszi Eston

    VálaszTörlés
  16. nekem az első a befutó:) remélem azzal kezded:)
    puszi Rituska

    VálaszTörlés
  17. Nekem az első tetszik:DD

    VálaszTörlés
  18. Szia
    Engem az első fogott meg a legjobban szerintem azzal kezd:D sok sikert hozzá!
    Bármelyiket is kezded el írni é úgyis elolvasom majd (de azért remélem az első leszXD

    Puszi:Bobueni Cullen

    VálaszTörlés
  19. Hy!Nekem az első tetszik a legjobban , utána meg a harmadik és aztán a második.
    Úgy ,hogy szerintem az elsővel kezd :D

    Puszi:Gréta

    VálaszTörlés