2011. május 27., péntek

Magyarázat !!!

Hát szóval köszi a véleményeteket csajok csak az a baj, hogy a kívánságotokat nem teljesíthetem, ennek két oka is van:
           1. Lassan vége van ennek a történetnek, a fejezeteket már megírtam csak nincsenek begépelve.
           2. Az utolsó részekben megtudjuk, hogy mit miért csinált Rob :D én ezt így gondoltam, hogy csakis a végén leplezem le őt. Pár fejezet múlva meg tudjátok :P

Virág, tudom, hogy a Főnixet imádod és ne félj nem hagyom csak így félbe már meg van, hogy szeretném csak előtte azördögölelését le akarom zárni. Ha a múzsa segít akkor lehet közbe is hozok egy két fejezettet de ezt nem ígérhetem. Meg mondom őszintén nincs kedvem rossz fejezettet kiadni a kezeim közül.:) Az biztos, hogy abból is csak vagy 3 fejezett lesz semmi több, hogy utána mi lesz a bloggal még nem tudom. Van pár történet ötletem de azt majd csak akkor ha ott járunk!

Puszi nektek vasárnap jön az ördögöleléséből a következő fejezet! :D

becca20

2 megjegyzés:

  1. SZUPER hírek bár az kicsit elszomorít,hogy hamarosan vége Az ördög ölelésének mivel imádom nem kevésbe a Főnixet is!!=) Várom a kövit!!!
    Puszi:Pixy

    VálaszTörlés
  2. Jaj, nehogy zokon vedd, amit írtunk, csak ötlet volt, persze így is imádjuk a történeted, és tuti, hogy a végén teljes döbbenetet fogsz okozni (bár remélem azért annyira nem!!! happyt szeretnék!!!!)
    Sajnálom, hogy hamarosan vége, bár persze megértem, a végtelenségig semmit sem lehet, és nem is biztos, hogy jó húzni. Inkább legyen 10 eseménydús, izgalmas és érdekfeszítő fejezet, mint 100 semmitmondó, néha történő rész.
    Kb. mennyit tervezel még?

    Alig várom a kövit, és persze a Főnixet is, akkor hozod, ha tudod.
    Az új ötletekre pedig kivi lennék.

    Uhhhh....de még olyan messze van vasárnap!!!!

    Nagyon várom

    Virág

    VálaszTörlés