2010. december 24., péntek


Sziasztok! Először is most nyitottam ez leső blogomat szóval nézzétek, el még igen az elején járok.
Amit jó rólam tudni imádok olvasni és nagyon lusta vagyok ezt ha tudod rólam akkor már mindent tudsz. Én nagyon szeretem a Twilight Saga-t és olvasok is több olyan oldalt ami ezzel foglalkozik mivel láttam hogy erre van kereslet így úgy gondoltam megpróbálkozom egy Kris és Rob történettel teljesen más lesz szerintem mint amit eddig olvasgattatok vagyis remélem. Akkor egy kis tartalom örülnék pár véleménynek de csak azért hogy lássam érdemese elkezdeni. Előre is köszönöm!  

Tartalom:
Egy fényűző londoni szálloda báltermében találkozik először Kristen és Robert. Kristen nem is sejti, hogy nem  véletlenül futottak össze mondhatnánk úgyis a sors keze csak sajnos ez inkább Robert műve aki Kris apját akarja tönkretenni azzal, hogy, elcsábítja a lányát. Kris boldogan fogadja a heves udvarlását. Csak jóval az esküvőjük után tudja meg az igazságot. Noha ekkor már menekülne a házasságból, zsaroló szavaival és forró öleléseivel a férfi mégis fogva tartja…Vajon meddig mehet ez így? Robert meddig hajlandó elmenni a bosszú kedvéért? Milyen erős a kettőjük közt lévő testi vonzalom?Kibírja ezt vagy az útjaik elválnak egy idő után??

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése